نرم افزار مدیریت پروژه IPMP
نرم افزار مدیریت پروژه IPMP یک سامانه جامع مدیریت پروژه برای مدیریت ابعاد مختلف پروژه در سازمان های پروژه محور میباشد. صنایع مختلف نفت، گاز و پتروشیمی، معدنی، عمرانی، مخابراتی، آب، فناوری اطلاعات، تحقیقاتی و بسیاری از سازمان های هلدینگی، کارفرمایی و پیمانکاری می توانند برای مدیریت پروژه های خود از سامانه مدیریت پروژه IPMP که نرم افزاری بومی و دانش بنیان می باشد استفاده کنند. بهره مندی از نرم افزار مدیریت پروژه IPMP سازمان ها و شرکت ها را قادر می سازد در کمترین زمان به بیشترین اطلاعات پالایش شده از پروژه های خود دست یابند.
ماژول های اصلی نرم افزار مدیریت پروژه IPMP
برخی از امکانات هسته ی نرم افزار:
- بخش کاربری
- داشبورد قابل شخصی سازی
- فضای کار
- شناسنامه پروژه
- تنظیمات پروژه
- نمودار گانت
- نقش ها و امنیت
- مدیریت منابع
- محاسبه پروژه
- تخصیص خودکار اقلام کاری
- مدیریت مشکلات پروژه
- مدیریت ریسک های پروژه
- اخبار پروژه
- درس آموخته ها
- گالری عکس ها
- گزارشات پروژه
- تقویم
- رویه های شماره گذاری
- موتور طراحی چرخه
- روش های محاسبه برنامه ای
- مدیریت ذینفعان
- ورود فایل از نرم افزارهای کنترل پروژه
- دریافت فایل خروجی شکست کار یا برنامه
برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص هر بخش از امکانات هسته روی نام آن در لیست بالا کلیک کنید.
- امکانات بخش کانبان
- بستر کانبان بورد برای پشتیبانی از فعالیتها و کارهای پروژه ای و سازمانی
- امکان تعریف فعالیت های پروژه ای و سازمانی
- امکان تخصیص کارها به پروژههای در دسترس
- امکان مشخص نمودن اولویتبندی
- امکانات بخش اسکرام
- امکان تشکیل و انتخاب تیمهای پروژه
- تهیهی زمانبندی بر اساس پارامترهای اسکرام
- دریافت پیشبینی حجم امتیاز کل Backlog محصول به عنوان ورودی
- مشخص نمودن میزان سرعت (Velocity) تیم پروژه
- امکان تعریف انواع مختلف سبد پروژه برای سازمان.
- امکان تعریف اهداف استراتژیک برای سازمان.
- امکان تعریف شناسنامه سبد پروژهها (کد، عنوان، اطلاعات مالی، وزن، نوع سبد پروژه، راهبر سبد پروژه و ذینفعان).
- امکان وزن دهی دستی و خودکار (بر اساس زمان، هزینه یا ترکیبی) پروژهها در سبد پروژه.
- امکان تعریف نقش راهبر سبد پروژه برای دسترسی به سبد پروژه مورد نظر.
- وجود گزارش سبد پروژه همراه با گانت چارت آن.
- امکان مشاهده گزارش های عملکرد ارزش کسب شده در صفحه گزارش سبدپروژه.
- امکان مشاهده گزارش اطلاعات مالی پروژه و سبدها، اهداف استراتژیک، نوع و وضعیت پروژه و سبدها، ذینفعان و … در صفحه گزارش سبد پروژه
- امکان ایجاد و مدیریت ساختار درختی CBS
- ثبت بودجه بندی روی CBS
- گزارش گیری قراردادها، صورت وضعیتها، پرداختها و برنامه جریان نقدی خروجی و ورودی بر اساس CBS
- ثبت و جستجوی قراردادها، به همراه الحاقیه های زمانی و مالی، تغییر مقادیر، تعدیل ها، صورت وضعیتها و پرداختهای صورت گرفته (نقدی، اوراق، تهاتر) روی قرارداد
- امکان ثبت مبالغ قرارداد به صورت چند ارزی (برای مثال 100 میلیارد تومان به اضافه 200 هزار دلار)
- ارتباط هر قرارداد با CBS
- امکان الصاق انواع فایل به قرارداد ها، صورت وضعیت، پرداخت، تضامین و …
- امکان محاسبه ارزش کسب شده از روش های مختلف
- نمودار های PV، EV و AC
- شاخص های EVM در بازه های زمانی مختلف
- محاسبه ارزش کسب شده برای قراردادها و پیمانکاران
- نمودار Earned Schedule
- اتصال CBS به WBS
- اتصال اقلام کاری به پرداخت ها و صورت وضعیت ها
- امکان تعریف پروژه های مجازی به منظور ثبت هزینه های مشترک بین چند پروژه
- امکان تسهیم اهمیت پروژه های در بازه های متفاوت به منظور سر شکن کردن هزینه ها از پروژه های مجازی
- گزارشات بهای تمام شده پروژه (متصل به ماژول های مالی، تایم شیت و حقوق دستمزد)
- جمع آوری تمامی اطلاعات موجود در نرم افزار در انباره ی داده
- امکان تجمیع اطلاعات پروژه با سایر اطلاعات موجود در سازمان جهت تهیه گزارشات مورد نیاز
- امکان ایجاد انواع گزارشات با استفاده از ابعاد و اندازه ها
- امکان ساخت گزارشات بیش از دو بعد
- امکان ذخیره گزارشات و دسترسی دادن به کاربران مختلف (کاربر هر بار با یک کلیک گزارش را به صورت به روز و زنده مشاهده خواهد نمود)
- امکان ایجاد ویجت در داشبورد با استفاده از گزارشات ساخته شده در ماژول هوش تجاری
- ارایه نمودار متناسب با گزارشات در داشبورد
- امکان فولدر بندی با ساختار درختی
- امکان بارگذاری فایل های مختلف
- نگهداری ویرایش های مختلف فایل ها و نمایش آخرین ویرایش به صورت شاخص
- نمایش کاربرانی که هر ویرایش را بارگذاری نموده اند
- تجمیع نمودن تمامی فایل های بارگذاری شده در جای جای سامانه در یک بخش
- امکان جست و جوی پیشرفته در تمامی فایل ها
- امکان ایجاد دسترسی نقش های کاربری روی فولدرها
- امکان تنظیم دسترسی نقشی که بتواند فایل بارگذاری کند اما نتواند فایل را پاک کند
- ارایه گزارشات مورد نیاز در داشبورد
- امکان طراحی و به کارگیری چرخه ی مهندسی توسط کاربر
- امکان پیاده سازی PMC روی چرخه و ایجاد درصد پیشرفت اتوماتیک
- امکان بارگذاری MDR و اتصال اتوماتیک آن به سطوح مورد نظر در WBS
- امکان تعریف دیسیپلین های مختلف و تعیین کاربران و مدیران هر دیسیپلین
- امکان تعیین شیوه ی دستگردانی هر مدرک به صورت دستی یا به صورت اتوماتیک از طریق بارگذاری IDC
- امکان تخصیص مدرک به صورت Ad Hoc به افراد خارج از چرخه مهندسی
- مدیریت مرسوله، امکان تهیه و ارسال مرسوله خارجی، امکان تهیه و ارسال مرسوله داخلی
- مدیریت انواع مدارک
- مدیریت کلاس مدارک
- ایجاد کدینگ های متنوع پیمانکار، مشاور، کارفرما و کدینگ رزو
- قابلیت تهیه و ارسال کامنت شیت
- قابلیت تهیه و ارسال ریپلای شیت
- امکان دسته بندی مدارک بر اساس Conceptual ، Basic و Detail
- امکان ثبت نسخههای مختلف مدارک و شماره گذاری ویرایشها (Revision) ها
- امکان ثبت نفر ساعت استفاده شده برای هر مدرک (با استفاده از ماژول تایم شیت)
- شماره گذاری اتوماتیک مدارک، ترنسمیتالها و ریپلای شیتها بر اساس Numbering Procedure
- امکان ارجاع مدرک به واحدهای خرید و ساخت
- امکان پیوست فایل در بخش های مختلف ماژول
- امکان ایجاد چرخه ی اختصاصی خرید
- امکان پیاده سازی PMC روی چرخه و ایجاد درصد پیشرفت اتوماتیک
- امکان بارگذاری MTO و اتصال اتوماتیک آن به سطوح مورد نظر در WBS
- یکپارچگی با سایر بخش ها اعم از مهندسی و ساخت
- امکان مدیریت تامین کنندگان شامل ایجاد پایگاه داده پیمانکاران، ایجاد Short List، رتبه بندی تامین کنندگان، ثبت سوابق تامین کنندگان، وضعیت تامین کنندگان، برگزاری مناقصه و یا استعلام قیمت، ثبت مکاتبات و …
- زمانبندی فعالیتهای خرید از زمان ثبت شماره MR/MTO (Material take off) تا زمان دریافت تجهیز در سایت (Receive On Site /Yard Arrival)
- امکان اقدام به خرید مستقیم از تامین کننده، انجام مناقصه و یا استعلام قیمت از تامین کننده
- چرخش پیشنویس تا تایید نهایی و امضای قرارداد
- مدیریت فرم های گزارش روزانه
- مدیریت برنامه های روزانه کارگاه
- مدیریت Shop Drawing
- تعریف جبهه های کاری (Work Front)
- استخراج برنامه هفتگی
- ارتباط با بخش های مهندسی و خرید
- امکان ایجاد مدل داده بدون محدودیت
- امکان ایجاد مدل فرم بدون محدودیت
- امکان ایجاد فرم های مورد نیاز بدون محدودیت
- امکان ایجاد چرخه های ساده و پیچیده به وسیله ی موتور طراحی چرخه بر مبنای استاندارد BPMN 2.0
- امکان چرخش فرم ها در فرآیندهای طراحی شده
- امکان تعریف سطوح دسترسی سازمانی و پروژه ای در چرخه های طراحی شده
- تعریف برنامه عملیاتی سالانه در 4 سطح بر اساس برنامه استراتژیک سازمان در فرایند داخلی سامانه
- تعریف بدون محدودیت اسناد بالادستی و گزارشگیری نیل به آنها به با جزئیات (ماده، بند، تبصره و ..)
- امکان تخصیص فعالیتهای برنامه به بازوهای اجرایی
- امکان تعریف برنامه زمانبندی اجرا
- امکان خوداظهاری فعالیتهای تخصیص یافته بوسیله بازوهای اجرایی در سطوح مختلف سازمانی
- ارزیابی انطباق خوداظهاریهای صورت گرفته بوسیله واحدهای متناظر ذیسلاح بر اساس مستندات
- امکان تعیین علل تاخیر و گزارشگیری از آنها بر اساس میزان تاثیر در انحراف از برنامه
- امکان تبادل نظر بازوهای اجرایی جهت هم افزایی در روشهای اجرای برنامه های مشترک
- امکان ارزیابی میدانی و تعیین تیمهای بازرسی
- ارائه گزارشات در سطوح سازمان و برنامه عملیاتی از بالاترین سطح تا جزئی ترین سطوح به صورت (Drill-Through)
- امکان موجه کردن دلایل بازوها برای انحراف و حذف موارد موجه در زمان گزارش گیری
- امکان تعریف برنامه اختصاصی در زیر مجموعه ها
- ثبت و گزارشگیری تمامی اجزاء فرایند و تاریخچه
- کدگذاری اتوماتیک سطوح برنامه عملیاتی
- امکان برچسب گذاری دلخواه و گزارش گیری از موارد با برچسب خاص
- ارائه گزارشات ارزیابان
- امکان تعریف و گزارشگیری از دستگاههای همکار
- ثبت بودجه مصوب و تخصیص یافته و ثبت هزینه ها و ارائه انواع گزارشات مقایسه ای
توضیحات کلی
- امکان تعریف انواع پارامتر از لحاظ سیستمی (جمع آوری اطلاعات اتوماتیک از سامانه های دیگر) و غیر سیستمی (جمعی آوری اطلاعات در سامانه)
- تعریف دوره های پایش دلخواه برای پارامترها
- امکان الصاق شناسنامه و فایلهای راهنما برای هر پارامتر به صورت مجزا
- امکان تعریف روشهای ورود اطلاعات و سطوح مختلف شامل
- تک انتخابی
- چند انتخابی با امکان تعیین امتیاز هر انتخاب
- ورود امتیاز به صورت مستقیم
- ورود عدد و محاسبه امتیاز بر اساس عدد وارد شده
- تعریف شاخصها با ترکیب چند پارامتر بواسطه فرمول
- امکان تعریف شاخصها به صورت بیشتر بهتر/کمتر بهتر
- امکان دریافت انواع گزارشات ترکیبی سازمانی و فردی
- امکان یکپارچگی با ماژولهای برنامه عملیاتی، تایم شیت، چابک و مدیریت پروژه برای دریافت گزارشات یکپارچه و تجمیعی از وضعیت بخشهای مختلف سازمان و پرسنل و تشکیل انواع کارنامه های دوره ای.
ارزیابی سازمانی
- امکان برش پارامترهای ارزیابی عملکرد سازمانی به بازوهای اجرایی
- برنامه ریزی نیل به اهداف و بهبود شاخصها در سطح بازوهای اجرایی
- کارتابل خوداظهاری و ارزیابی پارامترهای سازمانی بر اساس برش بندی
- امکان دریافت انواع گزارش های پیشرفتی و مقایسه ای
ارزیابی فردی
- امکان تعریف مشاغل و گروه مشاغل
- ارتباط پارامترهای ارزیابی برای هر شغل و یا گروه شغلی
- ثبت توافقنامه همکاری بر اساس پارامترهای ارزیابی
- خوداظهاری پارامترهای بوسیله پرسنل بر اساس آخرین توافقنامه در بازه های تعیین شده برای هر پارامتر
- ارزیابی خوداظهاری صورت گرفته بوسیله مدیران سازمانی
- امکان اتصال به دستگاه ساعت زنی
- امکان ثبت زمان روی اقلام کاری سطوح WBS پروژه یا روی اقلام کاری سازمانی
- امکان ثبت اتوماتیک زمان شروع و توقف کار
- یکپارچگی با سایر بخش ها از جمله ماژل مهندسی، ماژول خرید، ماژول مدیریت جلسات، بخش کنترل پروژه و …
- امکان مدیریت میزان پیشرفت واقعی بر اساس زمان صرف شده
- تمایز زمان مفید از زمان صرف شده و امکان گزارشات مجزا
- امکان تعیین ساعات کاری متفاوت برای هر روز از سال، تعریف تعطیلات و .. امکان تعریف مرخصی ها، ماموریت ها و ..
- امکان محاسبه ساعات اضافه کار پیش از شروع و پس از پایان زمان کاری و روزهای تعطیل، محاسبه کسر کار و مرخصی و … برای هر سازمان در گیر به صورت مجزا
- مشاهده ی انواع گزارشات روزانه، ماهانه، سالانه و …
- امکان تایید ساعت کاری اظهار شده ی کاربران توسط مدیران و سرپرستان
- امکان پیوست فایل
- ارایه ویجت گزارشات در داشبورد
- ارسال پیام در هنگام رخدادهای سامانه بر اساس تنظیمات (مانند ورود کار به کارتابل افراد)
- ارسال پیام بر اساس محاسبات و KPI های تنظیم شده (مانند انحراف درصد پیشرفت واقعی بیش از 20 درصد از برنامه ای)
- امکان ارسال پیام از طریق SMS، اتوماسیون اداری، پیام داخلی، پیامرسان ها، ایمیل
- امکان تهیه و تدوین متن پیام توسط کاربر
- انتخاب نقش های سازمانی و پروژه ای که پیام به آن ها ارسال می شود متناسب با پیام ارسالی
- امکان هشدار شرایط خاص و بحرانی در پروژه ها
- ارایه ویجت گزارشات در داشبورد
- استفاده از انواع تقویم هاس شمسی و میلادی
- تعریف عنوان و موضوع جلسه، تاریخ و زمان دقیق شروع و پایان
- کد گذاری جلسه
- تخصیص و اشغال اتاق جلسه جهت جلوگیری از همزمانی
- ارسال ایمیل در زمان ایجاد و تغییر جلسه به مدعوین با امکان ثبت در کلندرهای استاندارد نظیرgoogle یا outlook
- انتخاب پروژه مرتبط با جلسه
- امکان تکرار جلسه به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه
- مدیریت زمانی شرکت کنندگان جهت جلوگیری از همزمانی جلسه با سایر جلسات افراد
- مدیریت صورتجلسات به صورت بند به بند، مشخص کردن مسئول اجرا گردش در کارتابل افراد و میزان پیشرفت جلسه
- امکان پیوست انواع فایل به جلسه و صورتجلسات
- امکان ارتباط با تایم شیت و ثبت زمان برای بندهای صورت جلسه و ..
- امکان به اشتراک گذاری تقویم جلسات با سایر کاربران
- امکان مشاهده تقویم جلسات سایر کاربرانی که به یک کاربر دسترسی مشاهده داده اند
- امکان اضافه شدن فیلدهای اختصاصی توسط کاربر
- ارایه ویجت گزارشات در داشبورد
- امکان ارتباط به صورت صوتی یا تصویری
- تکنولوژی بکارگرفته شده مستقل از پهنای باند سرور بوده و ارتباط نقطه به نقطه برقرار میشود
- تطبیق خودکار صورت و تصویر با وضعیت کیفیت ارتباط
- بدون نیاز به انتقال به هیچ نوع سیستم و یا نصب نرم افزارهای جانبی
- امکان بکارگیری در تمامی مرورگرهای معتبر ارائه شده از سال 2018 به بعد
- امکان بررسی وضعیت تسکهای کانبان بورد
- امکان ثبت و تایید تایمشیت
- امکان مشاهده و ست کردن جلسات
- امکان استفاده از ماژول چت
- مشاهدی داشبورد عمومی و داشبورد پروژه
- ثبت پیشرفت روی فعالیتها
- مشاهدهی چرخههای موجود در پروژه
- وارد کردن ریز متره، برآورد، حمل، صورت وضعیت
- وجود فهارست بهای از پیش تعریف شده در سیستم
- وارد کردن آیتم های آنالیز بها به صورت شخصی سازی شده یا اخذ از سیستم
- امکان گزارشش گیری های مختلف ریز مالی، مالی کلی و …
قابلیت های نرم افزار IPMP
چند ارزی، چند زبانی، چند تقویمی
- در نرم افزار مدیریت پروژه IPMP، امکان استفاده از انواع ارزها به صورت همزمان وجود دارد، می توان مبالغ یک پروژه را به صورت چند ارزی تعریف نمود و حتی با نرخ تبدیل به یکدیگر تبدیل کرد.
- نرم افزار مدیریت پروژه IPMP، دارای فایل زبان بوده و به راحتی می توان زبان های مختلف روی آن راه اندازی نمود، کافی است تمامی عبارات موجود در فایل زبان، از زبان انگلیسی به سایر زبان ها ترجمه شود. در حال حاضر زبان های انگلیسی، فارسی و عربی در نرم افزار موجود است.
- در نرم افزار مدیریت پروژه IPMP، امکان استفاده ی همزمان از تقویم های میلادی، شمسی و قمری به صورت همزمان توسط کاربران مختلف وجود دارد.
بدون محدودیت کاربر و پروژه
در نرم افزار مدیریت پروژه IPMP، هیچ گونه محدودیتی به لحاظ تعداد پروژه و تعداد کاربر وجود ندارد، و افزایش تعداد کاربر و پروژه هیچگونه اثر قیمتی ندارد.
هر کاربر می تواند با استفاده از ویجت های متنوع موجود در سیستم بر اساس دسترسی خود، به تفکیک پرتفولیو پروژه، تک پروژه و پروژه های سازمانی داشبورد مورد نظر خود را چینش نماید.
دارای گواهی امنیت و تست نفوذ
آزمایشگاه های مختلف و معتمد مشتریان مختلف تست های امنیتی روی نرم افزار مدیریت پروژه IPMP، انجام داده اند و نرم افزار دارای گواهینامه های امنیتی متناسب فعالیت در صنعت های مختلف می باشد، همچنین فرآیند بررسی امنیتی نرم افزار به صورت مستمر در جریان است.
قابلیت سفارشی سازی
تجربه ما در پیاده سازی نرم افزارهای سازمانی نشان می دهد، در بهترین حالت اگر نرم افزار حتی برای سازمان مشابهی طراحی شده باشد باز هم حداقل 15 درصد از نیازمندی های سازمان جدید را پاسخ نمی دهد و این درصد در برخی سازمان ها از 15 هم فراتر می رود، تیم پیاده سازی و استقرار IPMP با اجرای فاز Tailoring نیازمندی های پوشش داده نشده ی سازمان را شناسی نموده و قابلیت های جدید مورد نیاز توسط تیم فنی در نرم افزار گنجانده می شود. به این صورت نرم افزار مثل لباسی بر تن سازمان نشسته و نیازمندی های بیشتری را از سازمان تامین می کند.همچنین در صورت ایجاد نیازمندی های سازمانی در سال های آتی امکان ایجاد بخش های جدید منطبق با نیازمندی های ایجاد شده وجود دارد، که این موضوع در کنار به روز رسانی نرم افزار، عمر بهره مندی از آن را افزایش می دهد.
بومی، ایرانی و دانش بنیان
نرم افزار IPMP، نرم افزاری بومی و ایرانی است و مرحله ی تحلیل تا کدنویسی و توسعه ی آن در شرکت ایده ورزان سیستم انجام شده است، رویکرد خلاقانه موجود در نرم افزار به کارگیری آن و حل مساله در صنعت ها و شرکت ها و سازمان های مختلف اعم از ، هولدینگی، کارفرمایی، مشاوره، پیمانکاری در بخش های خصوصی، نیمه خصوصی و دولتی را امکانپذیر نموده است، در همین راستا طی ارزیابی معاونت علمی و تحقیقاتی ریاست جمهوری این نرم افزار به عنوان محصولی دانش بنیان شناسایی شده است.
تحت وب و ریسپانسیو
نرم افزار IPMP، یک نرم افزار تحت وب است و برای به کارگیری آن داشتن یک Browser روی کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی موبایل کافی است، همچنین به دلیل ریسپانسیو بودن قابلیت استفاده از نرم افزار روی دیوایس های مختلف با ابعاد Screen مخلف وجود دارد.
پمباک، پرینس، چابک
نرم افزار مدیریت پروژه IPMP، یکی از معدود نرم افزارهایی است که امکان مدیریت انواع پروژه ها با روشهای اجرایی کلاسیک (مثلا بر اساس استاندارد PMBOK) را در کنار اجرا با روش های چابک (Agile) نظیر چارچوب اسکرام (SCRUM) فراهم می آورد و بدین شکل امکان مدیریت، دسترسی و گزارش گیری یکپارچه در سطح سازمان و هولدینگ برای تمامی پروژه ها وجود خواهد داشت.
خدمات ما
بدون پیاده سازی و آموزش مناسب، خرید یک نرم افزار به تنهایی کار زیادی در سازمان از پیش نمی برد، ما به سازمان ها کمک می کنیم علاوه بر پیاده سازی و استقرار درست نظام مدیریت پروژه و نرم افزار، این مهم را در سه بخش ساختار، فرآیند، و افراد در دوره های مختلف بهبود مستمر دهند، همچنین به دلیل به روز رسانی های متعد و امکان سفارشی سازی روی نرم افزار، IPMP می تواند سال های متمادی جوابگوی نیازمندی های سازمان ها باشد.
مشاوره و تدوین ساختار و فرآیندها
در بسیاری از پروژه های که با عنوان استقرار سامانه مدیریت پروژه شکل میگیرند، ایده ورزان در کنار خدمات نرمافزاری به ارائه مشاوره در حوزه مدیریت پروژه نیز میپردازد.
آموزش و توانمندسازی منابع انسانی
با توجه به تغییرات ناسی از پیاده سازی نظام مدیریت پروژه و نرم افزار منطبق با آن در سازمان، منابع انسانی در راستای کار با نرم افزار و آگاهی از نقش های جدید در نظام مدیریتی آموزش داده می شوند.
پیاده سازی و سفارشی سازی نرم افزار IPMP
در این بخش معمولا تلاش میشود در پیاده سازی سامانه مدیریت پروژه IPMP با توسعه ماژولهای سفارشی سازمان، نرم افزار IPMP برای تطبیق با نیازهای سازمان تغییر یابد.
پشتیبانی و توسعه
در این حوزه مشکلات و باگ هایی که در زمان پیاده سازی نمایان نشده و باعث ایجاد مشکل در استفاده از نرم افزار می گردد به طور کامل رفع خواهد شد.
شرکت ها و سازمان های بزرگی که به ما اعتماد کردند
آخرین اخبار
حضور شرکت ایده ورزان سیستم در شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه
در شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه؛ مزیتهای رقابتی IPMP به عنوان سامانهای کاملاً بومی …
استقبال از محصولات نوآورانه ایده ورزان سیستم در نمایشگاه اینوتکس 2022
نمایشگاه اینوتکس بزرگترین رویداد بین المللی نوآوری و فناوری در ایران است که امسال 20 …
بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت ایدهورزان سیستم
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی روز سه شنبه سوم اسفند ماه از شرکت دانش بنیان …
آخرین مطالب بلاگ
بهینه سازی دینامیک گردش کار با استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه
یک گردش کار بهینه به ترکیبی پویا از دقت، ساختار و سازماندهی نیاز دارد تا …
بررسی تأثیرات و پیامدهای بهکارگیری سیستمهای اطلاعات مدیریت پروژه در موفقیت پروژه و سازمان ها-قسمت دوم
در قسمت قبل به بررسی تعریف و مفهوم PMIS پرداخته شد، در این قسمت نیز …
بررسی تأثیرات و پیامدهای بهکارگیری سیستمهای اطلاعات مدیریت پروژه در موفقیت پروژه و سازمان ها-قسمت اول
در دنیای امروزی با توجه به پیچیده ومتنوع تر شدن پروژه ها و در نتیجه …
سازگاری کامل
نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین IPMP در زمینه ارتباط با نرم افزارهای دیگر بسیار غنی میباشد. در این زمینه IPMP امکان دریافت اطلاعات از تمامی نرم افزارهای کنترل پروژه را دارا بوده و به فرمتهای مختلفی که در تمامی آنها قابل استفاده است، خروجی میدهد: